Gå til innhold

Moskusender


Urt

Anbefalte innlegg

Me leiker litt med tanken på å skaffe oss nokre ender. Og etter det eg leser så er moskusender blant dei greiaste å begynna med, både med tanke på lyd og lett å få tamme. Tanken er 1 andrikk og 2 madammer ( eller noko slikt ) Har i alle fall skjønt at andrikken bør ha meir ein ei dame.

Men kan nokon gje meg eit ca tall på kor stort hus dei trenger ? Me har nokre store kaninbur ståande som me eventuelt tenkte å fikse litt på og gjera om til andebur.

Formessig, kva trenger dei. Eg rekner ikkje med at det er det samme tørforet til høns og til ender.

Vatn: Stor plaskebalje som står i utegården deira, er det bra nok ?

Me kjem til å dela av hønsegården i to delar. Ein til hønsene og ein til endene. Etterkvart kjem dei til å få gå ute i hagen og. Må berre bli litt kjent med dei først. ( og dei med oss. )

Eventuelt er det nokon som veit om muligheter for å få tak i rugeegg eller små nyfødte ender i nærmaste framtid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

treng ikkje vera store buret til 3 ender hvist dei bare skal være inne om natten og når dei ruger. men

1-2 m2 ;)

vaten er det bra med en stor balje. mine får bare brød og vanlig hønsemat når dei legg egg.

har altid lat dei ete samme mat siden dei ofte har godt i lag ;)

egg eller nyklekte kan du kjøpa hos meg, bor ca, 40 min fra bergen ;)

lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Andvor. No ser det ut til at eg får kjøpt meg eit moskuspar med nokre små nøster. Men eg skal ha det i bakhovudet at du og har moskusender.

No får me begynne å planlegge på ordentlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...