Gå til innhold

Tak ...


Lone

Anbefalte innlegg

Nu har jeg endelig været i Norge  X-!!

Jeg har haft nogle dejlige dage i Østfold, hvor jeg fik set en masse høns hos mange forskellige opdrættere.

STOR tak til Jer, som var så gæstfrie  :-* :-* :-*!!

Jeg er så imponeret.

Kun et lille minus,- jeg tog 3 kilo på... på bare 5 dage... ;)

NB! Nu er jeg blevet helt afhængig af vafler....opskrifter modtages med tak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Ja, vafler er farlig kost. Eg er av den typen som ikkje følger oppskrifter. Men eg har erfart at jo meir egg det er i røra jo bedre blir dei. Og egg har me jo nok av. Eg kan ha opptil 6 store egg i røra. Vaflene blir også veldig gode om du bruker fløte i eller surmelk. Rømme er også godt i røra.

For å unngå surmelksmak på vaflene bruker eg alltid natron, men det er kanskje allment kjent? Eg lærte det av min bestemor. 

Lykke til med vaflene. (Usj, nå fekk eg lyst på vafler..  :-\ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er kjent for å være gjestfrie, og vi alle er herlig unike.

99,9 % av alle oss er greie oxo.

Jepp, vafler er godt.

Mixer man forskjellig innhold i røra,+har deilig variert snadder på, så er d en nytelse å spise, så lenge man har plass. Uh !

: )

Har hatt 3 herlige fremmede dansker innom her i sommer, som var totalt ukjente.

Med totalt andre intresser enn d æ har.

Dem kom fra Fyn og Middelfart....

Var så sjovt/artig, og ferske vafler ble konsumert, med begeistring.

-BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist Lone! Det var da et morsomt bilde du hadde tatt!  ;D

Eva: det ser verre ut enn det er, men det ser jo ut som om den tar en skikkelig jafs av lille sultan  :-\ Skjønner i grunnen at du ble litt bekymret på fuglens vegne  :) Lille Topsy, som valpen heter, prøver nok bare å gjøre som mamma, hun er nemlig verdens beste fuglepasser!!

Den første av de 5 valpene reiste til sine nye eiere på søndag. Den har fått navnet Balder og var en riktig godgutt. Litt trist da den dro :'(, men den har fått en fin familie. Topsy skal til sin familie i morgen. De tre siste har foreløpig ikke noen nye hjem.

Ha en fin dag!

Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...