Gå til innhold

Kan katter ta dverghøns?


Anbefalte innlegg

Har nylig hentet hjem tre nydelige dverg kochiner og to flotte silkehøner. Oppdaget til min skrekk at naboens digre katt lusker i buskene rundt luftegården. Ikke noe problem så lenge de er i den, men vil helst kunne ha de gående fritt i hagen! Hjelper det i såfall med en liten hane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Har nylig hentet hjem tre nydelige dverg kochiner og to flotte silkehøner. Oppdaget til min skrekk at naboens digre katt lusker i buskene rundt luftegården. Ikke noe problem så lenge de er i den, men vil helst kunne ha de gående fritt i hagen! Hjelper det i såfall med en liten hane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katter kan ta alle slags høns når som helst,så det hjelper ikke mye om du har en hane.det er jo koselig hvis man kan la hønsa gå fritt i hagen men jeg hadde ikke villa gjort det her går hønsa i stor luftegård med mulighet for å gå inn og ut for den som vill det jeg tar ingen sjangse jeg i hverfall :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 2 katter og de har aldri vært et problem med mine dk. Jeg har også hatt et par litt større høner i flokken og har aldri opplevd at katten bryr seg i hele tatt. Men jeg vet de tar fugler om de får tak i dem så det er nok litt individuelt... jeg er ikke redd mine katter, men er litt nervøs med villkattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...