Gå til innhold

"Eggkoffert" frå dealextreme.com


Walsvikjen

Anbefalte innlegg

avem

Masse stilig på den sida da :)

sku_46267_1_small.jpgEr det denne du meiner? DealExtreme

Trur egga må vere godt innepakka sjølv i denne :) størrelsen på egga varierer veldig i tilegg. Men tanken er god!

Vi hadde ein slik lyseblå når eg var lita, tok den med på campingferie :dans:

Ja det var den eg meinte :) Sjølvsagt må jo egga pakkast godt inn i den og. Tenkte og fylle den med sagspon eller papir først slik at egga passar inn. Tenkte at den ville sikkert beskytta egga betre sidan den e laga av hardplast. Har fått mange pakkar med egg i posten der eggekartongen har blitt bulka i enden sik at egga var knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har slike eggekaktonger av hard plast. Vi tok med egg i dei og i vanlige kartonger eg pakket som til sending, endel av dei i dei plast kartongene var knust mens dei som var pakker som til sending var heilt fine :-)

(Bergen - Rundmo (Troms) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har slike eggekaktonger av hard plast. Vi tok med egg i dei og i vanlige kartonger eg pakket som til sending, endel av dei i dei plast kartongene var knust mens dei som var pakker som til sending var heilt fine :-)

(Bergen - Rundmo (Troms) )

Det var ikkje bra dry.gif Kanskje det ikkje er så lurt med desse eggkoffertane likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...