Gå til innhold

Vannteste vaktelegg


VildeHilde

Anbefalte innlegg

Jeg har 18 egg i av eurovaktel i rugemaskinen på dag 6 nå. Ble litt nysgjerrig på hvordan det gikk og satt å leste om å lyse dem. Men som de fleste snakket om var de for mørke til det. Burde vel gjerne ventet lengre, men jeg "måtte bare" sjekke. Så for førte gang prøvde jeg vanntesten. Kun ett egg sank til bunns.

Er det et rett bilde jeg får på rugingen ved å teste så tidlig? Det hadde jo i så fall vært kjempe morro.

Vedkommende jeg kjøpte egg av hadde ikke så mange vaktlene, men ingen av de hadde lik farge. Så det blir utrolig spennende å se resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Vanntestet på nytt i dag og av 18 egg fløt…… 18 egg…… Det må jo være bra. Det var litt forskjell på hvor høyt de fløt i vannet. Hva vil det si?

Jeg skal stoppen vendinga av egga på fredag, så derfor tenkte jeg det kunne være greit å ta en siste sjekk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...