Gå til innhold

Innholdet i egget


Haugtussa

Anbefalte innlegg

avem

Ja - det egget har heilt klart vore befrukta, utan tvil  :grin:

Men visste du at egg frå frittgåande høns inneheld:

1/3 mindre kolestrol.

1/4 mindre sulfat.

2/3 meir vitamin A.

2 gongar meir omega 3 feitt syrer.

3 gongar meir vitamin E.

7 gongar meir betakaroten.

Dei inneheld også 6-7  gongar meir vitamin D, enn egg frå produksjonshøns.

Bra salgs argument  :azn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to klukkhøner nå som bare ligger der....på falsk egg da vel og merke....synd....får litt dårlig samvittighet, for det beste hadde jo vært at de fikk noen egg under seg nå...tror jeg må ut å snekkre noen bur i morgen så de som ligger, får hvert sitt å at de får ligge i ro....man må jo benytte seg av det at de faktisk ønsker å ruge....men ligger de der lenge?? de har ligget i 6 dager nå...:grin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn eit innlegg om ein kar som heiter Micael Pollan her på Fuglepraten, han er mat journalist og motstandar av storprodukjon av kjøt. Både når det dreier seg om konsum og miljø. Finn ikkje innlegget att akkurat no, men sjekk nettet han skriv utruleg mykje bra  :cheesy: God fornøyelse..eg storkosa meg med stoffet hans iallefall  :cheesy: Ein kan diskutere kor vidt ein skal tru alt ein les...men dette tek eg inn ufordøyd  :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...