Gå til innhold

"Noe" i eggene


Echo

Anbefalte innlegg

Jeg får ett eller annet i eggene som er udelikat. Noen ganger er det litt blodflekker og det er forsåvidt greit, men disse "frøene" er jeg veldig usikker på hva er.

De ligger i hviten og ligner på sesamfrø med spiss i den ene enden. Noen ganger er de mørke også. Jeg har studert dem, klemt på dem og det ser egentlig ut som frø. De er ikke veldig harde og er lyse inni.

Jeg har fem høner som kan være aktuelle, fire australorps og en sussex. Det er flere enn en som legger disse eggene. Hønene er ca 18 mnd gamle og frittgående. . De får ikke noen frø som ligner på disse frøene og den siste tiden har de vært inne, med samme resultat

. Foret de spiser er oppdrett 2, Tuppen, hvete og havre. Frøene er mye mindre enn havre, men kanskje det kan være noe herfra likevel?

Jeg har begynt å stresse litt i forhold til mark? Det har jeg aldri sett så vet ikke hvordan det ser ut, men har lest at de kan gå i eggene. Hønene er friske og fine uten noen andre problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...