Gå til innhold

Helt fersk :-)


Morkl

Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg har vært medlem en liten stund. Men først nå er vi i gang med bygging av hønehus. Har aldri hatt noen høner,

men gleder oss..

Vi er: Meg (Morten) , kone og datter..

Skal bygge et hus på 10m2 inv. og ca. 8 m2 utebur under tak. Blir nok litt større utebur til våren uten tak:-)

Litt usikker på åssen høner vi skal ha. Men kunne tenkt oss noen som ikke er gamlere, enn at man kan skille kjønnene.

Litt gøy og se de vokser opp. ( kansje 8 høner + 1 hane...)

Det var litt om oss. kommer nok mange spørsmål underveis..

Glad for alle tips....

Mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem

Velkommen i "bransjen". :D Høner er virkelig utrolig morsomme og koselige dyr, og jeg tror det forekommer sjelden at man ikke blir hektet. ;)

Jeg har selv holdt på i fire år og lærer noe nytt stadig vekk. Siden veterinærer vet så lite om disse skapningene, er man nødt til å finne ut av ting selv og ikke minst; her på Fuglepraten er det masse hjelp og gode tips å få! :dans:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...