Gå til innhold

Lysing av egg på dag 2


Chickena

Anbefalte innlegg

Eg lyste egga før eg hadde dei i maskina, og da såg eg ingenting. No har egga stått i totalt 24 timar.

Eg er no på dag 2 i ruging av egg, og eg kunne ikkje dy meg idag, så eg tok å lyste dei!

Det eine egget har stått i kjølebud i 3 døgn, og i dette såg eg en rød prikk (0,5 cm stor) inne i plomma. I det andre egget såg eg det samme. Det blei tatt ferskt frå høna og akklimatisert i 14 grader, før eg hadde det i rugemaskina. Dette betyr at det er liv, ikkje sant? Er det mulig at det har utvikla seg så fort??

Håper det i alle fall :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avem
  • 3 måneder senere...

Hvordan gikk det, var det liv? Jeg bare måtte lyse mine idag, på dag 4, syns ikke jeg så noe som helst, å dessverre så er de nok ødelagt også, siden så mange av de i samme esken ble knust under postgang, men det er håp i hengende snøre, så jeg venter litt til å krysser fingrene...


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...